ها هم مثل پسرها خودارضايي ميكنند.صرف نظر از اينكه خود ارضايي چه فوايد و مضراتي ميتواند داشته باشد درون اينجا بـه بررسي روشـهاي خودارضايي درون خانمـها ميپردازيم.
روشـهای خود ارضایی درون خانمـها

خب خانمـها بیـایید بـه بررسی روشـهایی بپردازیم کـه شما مـیتوانید با آنـها خودارضایی کنید.بسیـاری از خانمـها فقط با تحریک دست بـه ارگاسم مـیرسند وگروه کمتری هستند کـه صرفا» ازطریق نزدیکی ارگاسم مـیشوند.

1- کلیتوریس را با انگشتان شست و اشاره خود گرفته وآنرا بین دو انگشت بغلطانید.برای شروع کلیتوریس را بـه نرمـی بگیرید و بتدریج فشار روی آنرا که تا حد دلخواه بالاببرید.

2- دو انگشت خود را روی نوک کلیتوریس گذاشته و دور آن بچرخانید.بسته بـه علاقه خود سرعت و فشار این حرکت دورانی را افزایش دهید.با این تکنیک بعضی ها خیلی زود بـه ارگاسم مـی رسند. روشهای لذت بخش جق زدن به منظور سهولت کار مـیتوانید کمـی از مواد لیزکننده استفاده نمایید.

3- این روش به منظور همـه قابل اجرا نبوده و فقط برخی مـیتوانند از آن لذت ببرند.با دست چپ لبهای فرج را گرفته و آنـها را ازهم باز کنید.سپس با انگشت اشاره دست راست بـه آهستگی و با ملایمت روی کلیتوریس ضربه بزنید.با انگشت یک دست کلیتوریس را هر طور کـه مایلید تحریک نموده و درعین حال دو یـا سه انگشت دست دیگرتان را وارد نمایید.این روش مـیتواند موجب ارگاسم شدیدی درون شما شود.

4- درون بـه کمک دوش یـا آب پاش،آب را بـه کلیتوریس پاشیده بتدریج فشار آن را زیـاد کنید.این روش یکی از لذتبخش ترین راههای خودارضایی درون هاست.فقط مواظب باشید کـه جریـان آب با فشار بطور مستقیم بـه داخل شما نپاشد.

5- درصورت دسترسی بـه جکوزی،با فاصله از آب پاشـهای آن نشسته و و کلیتوریس خود را بـه سمت محل جت آب بگیرید.آنگاه بتدریج بـه محل پرتاب آب نزدیک شوید که تا نقطه ای کـه بیشترین لذت را به منظور شما ایجاد مـیکند.آنقدر درون این محل بمانید که تا ارضا شوید.

6- روی پشتی یـا قسمتی از مبل طوری بنشینید کـه لبه آن کلیتوریس شما را تحریک کند.حالا بـه آهستگی خود را بـه عقب و جلو حرکت دهید.هنگام ارگاسم وزن خود را بیشتر روی همـین نقطه متمرکز کنید که تا لذت زیـادی ببرید.

7- عده ای از ها فقط با فشردن رانـهایشان بهم ارضا مـی شوند.حتی شما مـیتوانید این روش را درون حضور جمع و در مکانـهای شلوغ انجام دهید بدون آنکهی متوجه کاری کـه مـیکنید،بشود و برایتان مزاحمت ایجادکند!البته انجام این روش خودارضایی بـه مـهارت بستگی دارد که تا بتوانید با مالش رانـها بـه یکدیگر،کلیتوریس را بطورغیرمستقیم تحریک نمایید

Share this:

دوست‌داشتن:

دوست داشتن در حال بارگذاری...

مرتبط

. روشهای لذت بخش جق زدن : روشهای لذت بخش جق زدن ، روشهای لذت بخش جق زدن




[روشـهای خود ارضایی درون خانمـها | عو خبرهای های 18+ روشهای لذت بخش جق زدن]

نویسنده و منبع: داریوش | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 05:48:00 +0000